Karbon helyett lenrost tetőt kapnak az igazán sportos BMW-k
A szénszál nem igazán környezetbarát anyag.
A szénszál nem igazán környezetbarát anyag.
2024-ben több mint 200 ezer autót adott el a BMW M GmbH.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
Aki ilyen BMW-t keres, már most sem válogathat nagyon.
Ha kerekenként egy-egy motor, akkor értelemszerűen csakis elektromos hajtásról lehet szó.
A BMW M GmbH nemcsak szupererős benzines autókkal, hanem izgalmasnak ígérkező villanyautókkal is ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.
„We Are M” – hirdeti majd az év során a sportautórészleg.
Az Imola Red és a Dakar Yellow a kilencvenes évek akkori 3-as szériájának nagy kedvencei voltak.
Múlt, jelen és jövő békésen él egy más mellett, ha minden autó egy-egy sport BMW.
Egyre szaporodnak a márkánál az elsőkerék-hajtású modellek. Kellene velük kezdeni valamit, hogy a sportos imázs nehogy lekopjon a márkáról.